Thursday 21 March 2013

Welcome : Muhammad Mikael

Assalammualaikum..,

Hampir sebulan lamanya tak update blog ni. Busy okehhh.., busy berpantang. Hehehe. Harini masuk hari ke-30 aku berpantang, maksudnya baby kami pun dah berusia 30 hari harini :)

Masa hari nak bersalin tu, semua berlaku memang unexpected giler. Eh jangan salah faham. Dah mengandung, memang la dah expect untuk deliver kan, tapi yang unexpectednye, aku deliver 3 minggu lebih awal daripada tarikh yang dijangkakan. Dalam bahasa mudahnya, aku deliver pada 37 weeks of pregnancy. Gosh, aku pun suprised giler. Tak sangka nak deliver pada hari 20hb Februari tu. Padahal baru rancang nak balik kampung buat kali terakhir sebelum aku bersalin, pada hujung minggu tu. Hoho. Tapi hajat terpaksa dibatalkan. Anak dalam perut dah tak sabar nak keluar nampaknya. Hehehe. Yang agak frustnye (frust??Hahaha) tak sempat lagi lah diri ini nak shopping last minute barang-barang baby, dan tak sempat jugak aku nak habiskan list mengidam yang masih ada dalam 4 5 list tu. Huahuahua. Takpe, lepas habis pantang kita kelim balik dari Encik F ye. Hahaha.

Tapi memang syukur kehadrat ilahi, proses bersalin memang berjalan smooth giler. Eh eh, tapi aku tak nak la story sekarang. Kang panjang berjela sangat entry ni. Nanti aku buat entry khas yang menceritakan detik-detik masa aku kat hospital haritu lah ye. Untuk entry kali ni, aku just nak tunjukkan kekasih hati aku dan suami..., introducing..,

MUHAMMAD MIKAEL :)

Kau lah kurniaan yang paling bernilai untuk mamy dan dedy..Semoga menjadi anak yang soleh ye sayang.., 

0 comments:

Post a Comment

 

~ All About Us ! ~ Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template